Sunday, January 4, 2015

OVERTHINKED

Lately aku always fikir pasal something. Which is to break up with him. The thing is, i really really do love him. But unfortunately, im not his happiness. Ex dia tu is his happiness. Aku cam nak lepaskan dia and harap dia kembali pada ex dia. Tapi tak mudah. Sangat susah. His ex hate me sebab aku ni perampas, orang ketiga. Takk. Aku tak pernah mintak semua ni. Aku sedih bila stalked dia. Aku baca balik tweet lama diorang. And aku tak fikir aku boleh bahagiakan dia macam mana ex dia buat. Aku tak rasa dia betul betul happy dengan aku. Rasa macam.. Semua ni cuma berlandaskan nafsu. Bukan cinta. Yes mungkin dia sayang aku. Tapi dia tak cinta aku. Untuk aku buat keputusan ni pun tak mudah. Bcs aku dah sayang dia. Aku tak boleh tinggalkan dia macam tu je. Bukan aku sorang je yang akan terluka nanti. Aku takut one day dia yang nak tinggalkan aku sebab menyesal. Boleh tengok bezanya time dia dengan ex dia and time dengan aku. I also feels like the world is against us. Unlike when he's with his ex. Lagipun since dia pindah ni he seems like lost interest to contact me. Tahu la line lembab. Tapi bila okay pun dia asyik tidur. Penat buat apalah. Tunggu jela dia say hi dulu. Maybe this sound clingly, but i want his time I want his attention to me. He is sweet, adoreable and perfect and blablabla. Itu yang buat aku tak layak untuk dia compare to his ex.. I mean im nothing. And im not okay!

No comments:

Post a Comment