Friday, December 26, 2014

FIRST

Alhamdulillah semalam 25dec bersamaan dengan hari christmas, is our first monthsary. Hehe tak sangka betul. And haritu jugak awak pindah. Haha tak dapat nak keluar celebrate kan. Kenapa la pergi pindah duduk ceruk hutan. Sampai takde line, susah nak wechat. Call pun terus masuk voicemail. Beep beep ke apa pun takde. Nasib baik lah digi call free kalau tidak jangan harap i nak call. Okay so dalam relationship ni biasa la ada pasang surut kan. Takut la kalau aku paranoid. Banyak fikir macam macam possibilty. Aku pun kena banyakkan bersabarlah dengan ujian yang mendatang. Kalau boleh nak la hubungan kita ni last forever. Haritu you ada tunjuk parut torehan kt tangan you tu. Time tu hati i sakit macam you tengah toreh hati i. Asal eh hahahaha. Rasanya aku tak layak pun bahagia. Tak layak pun dapat dia. Aku dapat dia pun dari cara yang salah. Aku ni orang ketiga. Perampas. Mana layak bahagia. Tapi tu semua bukan atas kehendak aku. Aku tak pernah merancang. Sebab tu aku janji pada diri aku sendiri. Takkan buat dia terluka lagi. Aku sendiri pun terseksa tengok dia menderita dulu. Tak boleh nak tolong apa apa. Cukuplah dulu aku dah buat dia hilang separuh nyawa. Aku izinkan kalau dia nak buat apa pun. As long as dia happy. Sampai mati aku simpan rasa bersalah ni. Aku sendiri ego. Tak rasa nak mintak maaf. Tapi sampai bila? Im sucks. Everytime you layan i macam nak taknak, i directly pasrah. Bila you cakap nak break, i terus ikhlaskan. Sampai you tanya i taknak fight ke. It just i dont deserve you.. Dah terlambat pun. Aku dah terlajak sayang kau. Susah couple dengan bestfriend ni. Layan gf macam bestie lagi. Aku okay tapi cam sentap sekejap haha. You pun since pindah ni rarely contact i. Macam mana lah tahu depan. Dengan kita dua nak hadap spm lagi. Mesti busy kan. I takut tu semua jadi alasan untuk you tinggalkan i. Damn

No comments:

Post a Comment