Tuesday, November 25, 2014

MINE

Sekarang ni, aku dengan dia dah official. Haha 25/11 dia propose aku. And malam tu jugak aku baru sedar that before this dia pernah mintak couple kat aku. But aku friendzoned dia. Tapi kalau aku ye pun.., memang aku takkan terima dia time tu. Dah la dengan dia baru break dgn gf dia. Hm lepas aku reject tu je, terus dia pergi kat gf dia and that time lah yang aku jadi macam strangers dengan dia tu. Sekarang pun macam awkward lagi lah couple dengan dia. Still bahasakan diri kau aku je lagi pun selama ni kita bestfriend. Tak expect pun akan sangkut kat each other.. Alhamdulillah aku takda rasa menyampah ke apa dekat dia. Bersyukur sangat aku boleh sayang dia macam orang normal haha. He's a very gentleman guy even luaran nampak jahat kan. Macam miracle je finally aku boleh sayang seseorang. Aku harap aku takkan dump dia. Oh btw sabtu ni ibu ajak balik kampung. Act best tau balik kampung. Tenang sangat. Hari hari dapat jalan jalan. 24/7 asyik makan. Tapi rasa berat hati lah nak balik sana sebab dah ada bf sekarang hiksss *blushing*. Kalau balik kl tu mesti lah nak hujung tahun kan. Sorry sayang tak dapat nak spent time dgn awaa. Dah la tahun depan awa nak pindah lumut. Hm siapa nak jaga saia kat sini.. What if ada perempuan lebih baik, cantik, hot kat sana? Hm okay just in case awa dah ada pengganti saia, let me know okay? Hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment